כמה עולה השתלת שיניים ממוחשבת?

כמה עולה השתלת שיניים ממוחשבת

רוב האנשים אשר מתכננים לעבור טיפול השתלת שיניים יבצעו קודם סקר שוק, על מנת לקבל החלטה שקולה לגבי שיטת הטיפול והמקום בו ירצו לעבור השתלה דנטלית. ישנם גורמים מגוונים העשויים להשפיע על מחיר הטיפול, ביניהם: ניסיון רופא השיניים ומוניטין המרפאה, מיקום המרפאה, סוג השתל הדנטלי, אבזור דנטלי ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת ושיטת הטיפול. כל אלה משפיעים על החוויה הכוללת של הטיפול ועל הצלחת טיפול ההשתלה הדנטלית.

על מנת לקבל הצעת מחיר, הנכם תדרשו להגיע לפגישת ייעוץ ואבחון אצל רופא השיניים. הרופא המטפל יבחן את מצבכם הדנטלי, את מצבכם הבריאותי, יקשיב לצורכיכם וימליץ על שיטת טיפול האופטימלית להשגת תוצאות מיטביות.

השתלת שיניים ממוחשבת מחיר

השתלת שיניים ממוחשבת- מהי?

השתלת שיניים ממוחשבת זוהי שיטה חדשה יחסית וזעיר פולשנית, בעזרתה הרופא מתכנן את מיקומו המדויק של השתל הדנטלי וקובע מראש זווית החדרה אופטימלית. השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת למטופל לעבור טיפול ההשתלה במקסימום נוחות ובמינימום כאבים, ולצאת עם מערכת שיניים אסתטית כבר באותו היום.

לפני הליך השתלה ממוחשב, הרופא והצוות מגיעים עם תכנית מפורטת והיערכות פרטינית התואמת את מאפיינו הייחודי של כל מטופל, ועם שתלים במידות מדויקות שנקבעו מראש בעזרת ההדמיה הממוחשבת.

בהשתלת שיניים ממוחשבת ניתן לחבר כתרים (כותרת שן מלאכותית) לשתלים דנטליים בסמוך להחדרתם למקומם בעצם הלסת. מכיוון שהשיטה מאפשרת להשתיל שתל דנטלי ולחבר כתר לשתל כבר באותו היום, פעמים רבות השיטה מכונה גם השתלת שיניים ביום אחד או "העמסה מיידית".

בהשתלת שיניים ממוחשבת משתמשים בהדמית מחשב כדי לתכנן את מיקומו המדויק של השתל ולקבוע מראש זווית החדרה אופטימלית.

דר גרה

הכל על השתלת שיניים ממוחשבת

השתלת שיניים ממוחשבת זוהי שיטת השתלה זעיר פולדנית חדשה, בה מבצעים השתלת שיניים מונחית מחשב בדיוק מרבי. השתלת שיניים ממוחשבת מאפשרת למטופל לעבור טיפול ההשתלה במקסימום נוחות ובמינימום כאבים, ולצאת עם מערכת שיניים אסתטית כבר באותו היום.

אודות ד"ר גרה נשאת

ד"ר גרה נשאת, מנהל גרה קליניק, נחשב לאחד מפורצי הדרך בתחומי שיקום הפה ההשתלות הדנטליות וטיפולי השיניים המורכבים. ברשותו תואר Spezialist Implantologie מטעם אגודת הרופאים המשתילים בגרמניה. כמו כן, משתתף באופן קבוע בהשתלמויות מקצועיות בכל הקשור להשתלות דנטליות, לכירורגיה ולשיקום מורכב על-גבי שתלים בבתי החולים המובילים בגרמניה ובאוניברסיטאות המובילות בעולם. עוד על ד"ר נשאת

שיטות נוספות להשתלות שיניים

  • ישנם מצבים בהם המטופל סובל ממחסור בעצם הלסת. במצב כזה רופא השיניים יכול להמליץ למטופל על השתלת שיניים All-On-4 או All-On-6.

  • מטופלים שסובלים ממחסור קיצוני בעצם הלסת העליונה, סובלים מתותבת נשלפת או לא יכולים לעבור הרמת סינוס והשתלת עצם מסיבה כלשהי, יכולים לבדוק את התאמתם לטיפול בשתלים זיגומטיים.

  • ישנם מצבים בהם מתרחשת ספיגת עצם ואין מספיק עצם לביצוע השתלה דנטלית. ייתכן מאוד כי השתלה באמצעות שתלים מקוצרים (למשל שתלי בייקון) מהווה פתרון אופטימלי עבור המצב. שתלים קצרים מאפשרים לעבור למטופל טיפול ההשתלה ללא הוספת עצם, ובכך לחסוך תהליכים כירורגיים פולשניים וסבל מיותר למטופל.

  • מטופלים שסובלים מחרדה דנטלית קיצונית ולא מסוגלים לעבור טיפולי שיניים הכרחיים, עשויים לעבור השתלת שיניים תחת הרדמה כללית. כדי לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה על המרפאה להיות מצוידת בציוד מיוחד ולקבל רישיון מטעם משרד הבריאות לבצע טיפולי שיניים בהרדמה כללית. טיפול בהרדמה כללית יבוצע בחדר ניתוח העומד בתקן של משרד הבריאות, על ידי רופא מרדים מומחה בליווי צוות רפואי מקצועי.

  • השתלת שיניים קונבנציונלית מתבצעת בשני שלבים: שלב ההשתלה ושלב החשיפה, עם תקופת המתנה של בין 3-6 חודשים בין שלב לשלב. בשל פולשניות ההליך ואי הנוחות אצל המטופלים לעבור טיפולים כירורגיים נוספים, השימוש בשיטה הקלאסית הולך ופוחת.

איך בוחרים מרפאה לביצוע השתלת שיניים ממוחשבת?

מרפאות שיניים רבות מציעות השתלות שיניים מונחות מחשב , ביניהן כאלה המציעות סקירת CT במקום, הכנת כתרים/גשרים במעבדת שיניים במקום ועיבוד בתכנות CAD או CAM

המחיר משתנה בהתאם ליכולות הטכנולוגיות של המרפאה, ציוד מתקדם, סוגי שתלים דנטליים ומוניטין המרפאה. חשוב לעבור טיפול השתלה דנטלית במרפאה בעלת ניסיון רב בשיקום הפה והשתלות שיניים וכן בהצעת פתרונות אסתטיים מתקדמים ומותאמים למצבו הדנטלי והרפואי של המטופל.

קחו את הזמן, ובחנו את האפשרויות השונות העומדות בפניכם. טיפול השתלה מצוין יהיה מלווה במינימום אי נוחות ואורך חיים ארוך של שתלים דנטליים.

למי זה מתאים?

השתלת שיניים ממוחשבת מתאימה כמעט לכל אחד. ישנם מצבים רפואיים העשויים להקשות על הליכי הריפוי וההחלמה, ואז יש לשקול האם בכלל כדאי לבצע השתלת שיניים בשיטת העמסה מיידית או בשיטה הקונבנציונלית. סכרת לא מאוזנת ומחלות כרוניות אחרות למשל, עשויות להקשות על  תהליך ההשתלה ולכן רופא השיניים יכול להחליט על ביצוע ההשתלה בשיטה הקלאסית. 

השתלת שיניים ממוחשבת: מחיר ועלויות

אי אפשר לקבוע מחיר עבור טיפול השתלת שיניים ללא אבחון המתרפא ואילוצים אשר עלולים להקשות על ההשתלה הדנטלית. כך למשל אם המתרפא סובל ממחסור בעצם הלסת, ייתכן כי יצטרך הוספת עצם או שימוש בשתלים יקרים יותר, והדבר יהיה כרוך בתוספת מחיר.

באופן כללי, מחיר שתל איכותי ינוע בין 2500 שקלים עד 5500 שקלים. מחיר למערכת שיניים שלמה עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים.

מחיר השתלת שיניים הוא מכלול של הרבה גורמים. אל תתפתו למחיר זול או נמוך במיוחד, כי הזול בסוף עלול לעלות ביוקר.

שאלות נפוצות

למי מומלץ לבצע השתלת שיניים ממוחשבת?

השתלת שיניים ממוחשבת מתאימה כמעט לכל אחד ומאפשרת לעבור טיפול השתלה דנטלית בנינוחות מקסימלית, במינימום כאבים ובדיוק רב. השתלת שיניים מונחית מחשב מאפשרת למתרפא לצאת עם מערכת שיניים אסתטית שלו כבר ביום הטיפול. ישנם מצבים העלולים להקשות על הליכי ריפוי רקמות ואיחוי ביולוגי של השתל הדנטלי לרקמות הפה, ועל כן הרופא יכול להחליט לבצע השתלה בשיטה הקלאסית לקבלת תוצאה מיטבית.

השתלת שיניים ממוחשבת- איך זה קורה?

לאחר שהמטופל מבצע צילום CT, תוכנה מיוחדת סורקת את הצילום ומציגה לרופא השיניים הדמיה תלת מימדית עליה הוא מתכנן את מיקומו של השתל ומחליט על סוגי השתלים לקבלת תוצאה מיטבית עבור המתרפא והן בהתאם למצבו הרפואי של המתרפא.

השתלת שיניים ממוחשבת- החלמה

בזכות תכנון קפדני, התאמה מיטבית של השתלים הדנטליים למטופל ומיקומם המדויק של השתלים בעצם הלסת, טיפול ההשתלה מתבצע בהליך כירורגי מינימלי ביותר, מה שמאפשר הליך החלמה קל ומהיר יותר.

באילו סוגי שתלים משתמשים בהשתלת שיניים ממוחשבת?

השימוש נעשה לרוב בשתלים העשויים מתכת טיטניום, חומר "ידידותי" שגוף האדם אינו נוטה לדחות, ובשתלים שמצופים בחומרים מיוחדים המשפרים איחוי ביולוגי עם רקמות חלל הפה בעלי תווי תקן המחמירים ביותר.

מהם יתרונותיה של השתלת שיניים מונחית מחשב?

אחד היתרונות הבולטים של השתלת שיניים ממוחשבת, הוא שניתן לבצע השתלת שיניים ללא חתכים מיותרים בשיטה זעיר פולשנית, מה שמאפשר הליך ריפוי והחלמה קלים ומהירים יותר. יתרון ברור נוסף הוא דיוק מרבי בביצוע הטיפול.

מידע נוסף על סוגי שתלים דנטליים במרפאת גרה קליניק:

short dental implants
שתלים קצרים למחוסרי עצם
שתלים בזאליים (Basal Implants)
שתלים בזאליים
שתלים זיגומטיים
שתלים זיגומטיים
שתל זרקוניה
שתל זרקוניה
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png