כתר זירקוניה בפגישה אחת: חוסכים זמן וכסף

כתרי זירקוניה שיניים עליונות קדמיות

זקוקים לטיפול כתר? יש לנו חדשות טובות בשבילכם: תחום רפואת השיניים מציע כיום טיפולים מתקדמים במיוחד אשר מאפשרים לעבור הליכים דנטליים שונים, גם מורכבים, מבלי להשקיע שעות רבות על כיסא הטיפולים. טיפולי כתר – תשכחו ממה שהכרתם.

אם הינכם זקוקים לטיפול כתר, דעו שכיום תוכלו לעשות זאת בקלות יחסית, בשונה מהטיפולים הארוכים והמתישים המוכרים לנו מהעבר הלא רחוק. תחום רפואת השיניים לא מספיק להתחדש ולהשתדרג, הודות לפיתוחים טכנולוגיים שונים אשר מאפשרים לקצר משמעותית את משך הטיפולים.

כתר זירקוניה

כל הסיבות להימנע מטיפולי כתר לשיניים בשיטה הקלאסית

טיפולי הכתר המוכרים לכולנו כוללים ציפוי חרסינה אשר עוטף בסיס עשוי מתכת. מדובר בשיטה אשר לה חסרונות רבים, הנה הבולטים שבהם:

היחסרון המשמעותי ביותר לטיפול כתר בשיטה הקלאסית הוא המדידות הרבות אשר קודמות לטיפול הכתר. היות וחומרי השחזור השונים עלולים להשתנות לאורך התהליך, יש לוודא שוב ושוב את צורת השן והמבנה האנטומי שלה. נוסף לכך במקרים רבים טכנאי השיניים אשר אמון על יצירת הכתר, לא נפגש עם המטופל כלל כך שלעיתים אינפורמציה חשוב אינה מועברת כראוי. עובדה זו משפיעה לא אחת על עיצוב הכתר והתוצאה הסופית וכפועל יוצא, גם גוררת ביקורים חוזרים ונשנים לצורך התאמות ובדיקות חדשות.

חסרון נוסף ובולט הוא הפן האסתטי הירוד אותם מספקים טיפולי הכתר הקלאסיים. לאחר שנים נפגעת עמידותם של הכתרים וניתן להבחין בבסיס המתכת העוטף את ציפוי החרסינה, במיוחד במקרים של נסיגת חניכיים. נוסף לכך במשך הזמן נוצרים שברים בציפוי החרסינה אשר פוגעת במראה השן.

טיפולי כתר – הדור הבא!

למרבה השמחה כיום תוכלו ליהנות מטיפולי כתר אשר מתבססים על אמצעיים דיגיטליים – מערכת CAD-CAM, וכך חוסכים באופן משמעותי מזמן הטיפול. במקום שעות ארוכות של טיפול אשר נפרשות על פני מספר טיפולים רב, תוכלו לעבור הליך טיפול כתר מסוג זה תוך שתי פגישות בממוצע. מערכת CAD-CAM מאפשרת לבצע טיפולי שיקום מגוונים ברמה הגבוהה ביותר – טיפולי כתר, גשרים, מילואה, ציפוי, שיקום שתלים ועוד.

השתלות שיניים בטכנולוגית CAM-CAD

כך זה מתבצע הלכה למעשה: המערכת המתקדמת סורקת באופן דיגיטלי את פה המטופל ללא מגע, פרט חשוב במיוחד כאשר מדובר באנשים אשר סובלים מרפלקס הקאה. בסיום התהליך מפיקה המערכת מודל תלת ממדי מפורט. קובץ העיצוב הדיגיטלי מועבר למחרטה המייצרת כתר עשוי זירקוניה.

למה לבחור בטיפולי כתר במערכת CAD-CAM ?

טיפול אישי צמוד

טיפולי כתר במערכת CAD-CAM מאפשרת לרופא השיניים לראות את האזור הדורש טיפול באופן הטוב ביותר ויתרה מכך, להציגו בפני המטופל ולהעלות את סוגי הטיפול המומלצים באופן המוחשי ביותר. לאחר תיאום הציפיות וההחלטה על סוג הטיפול המתאים, מבצע אותו הרופא עיצוב דיגיטלי של הכתר, ללא הצורך באיש מקצוע חיצוני. פרט זה הינו חשוב במיוחד היות ורופא השיניים המטפל מכיר היטב את מבנה הפה של המטופל וכך יכול להתאים את מבנה הכתר באופן המיטבי כך שתתקבל התוצאה הטבעית והאסתטית ביותר.

דר גרה נשאת

קיצור זמן משמעותי

היות וכל האמצעים הטכנולוגיים קיימים כבר בתוך המרפאה, מתאפשר חסכון משמעותי בזמן יקר של המטופל. כל התהליך מתבצע בזמן אמת וכך במקום מספר רב של טיפולים נדרשים רק טיפול אחד או שניים. כפועל יוצא חוסך המטופל זמן יקר וכסף רב.

סוג הכתר

גם מבחינת מבנה הכתר, לשיטה זו יש יתרון אדיר על פני טיפול הכתר הקלאסי. כתר הזירקוניה נחשב לחומר הגלם הטוב והאיכותי ביותר עבור טיפולים דנטליים, בזכות שילוב מנצח בין אסתטיקה ברמה גבוהה למבנה פיזי ייחודי. ברמה הפיזיולוגיתכתר הזירקוניה חזק ועמיד במיוחד והוא מתאים באופן מירבי לגוף האדם מבלי ליצור גירוי או כאב, ברמה האסתטית הוא מתאפיין במראה טבעי במיוחד, כך שמתקבל מראה אחיד ובלתי מורגש.

כתר הזירקוניה מופק בדיוק מושלם לפי המודל התלת ממדי. בשונה מכתרים אשר מיוצרים בשיטה הקלאסית הכוללת שכבת בסיס ומעטפת חרסינה, במקרה של כתר זירוקניה המיוצר בתהליך חריטה תלת ממדי, הכתר עשוי כיחידה אחת שלמה ללא צורך בשכבות. עובדה זו הופכת אותו לחזק יותר ומאפשרת לו לשמור על מראה אסתטי ללא כל שינוי גם לאחר עשרות שנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png