כתרי זירקוניה לשיניים קדמיות

כתרי זירקוניה לשיניים קדמיות

כתרי זירקוניה לשיניים קדמיות מהווים פתרון מצוין להחזרת האסתטיקה לשיניים. כתרי זרקוניה ללא מתכת, עמידים לעומסים ומתאימים גם עבור מטופלים הסובלים מאלרגיה למתכות. מהו כתר זרקוניה? ומהן תכונותיו הייחודיות שהופכות אותו לפתרון אולטימטיבי להחזרת החיוך? ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב במאמר הבא.

מהו כתר?

תפקידו של הכתר הוא להחליף את כותרת השן והוא מותאם באופן אינדיבידואלי לפיו של המטופל והשיניים הסמוכות.

כתר שן מהו

מתי משתמשים בכתרים?

לאחר טיפול שורש, חבלה בשן, בעקבות מחלת העששת או כאשר פשוט רוצים לשדרג את החיוך – כתר בהחלט יכול להיות הפתרון המיטבי עבורכם. 

מהו כתר זירקוניה?

זירקוניה הוא חומר הדומה למתכת בחוזקתו אך אינו מכיל מתכת. זירקוניה ברפואת השיניים מגיע בצבעים שקוף עד לבן. ברפואת השיניים עושים שימוש בזירקוניה לצורך ייצור כתרים וגשרים אסתטיים. לא נעשה שימוש בבסיס מתכתי ולכן אין השתקפות אפרפרה לכתרים/גשרים, מה שמקנה מראה אסתטי וטבעי לשיניים.

כתרי זירקוניה שיניים עליונות קדמיות

כתרים מונוליטיים מזירקוניה

כתר מונוליטי מזירקוניה מיוצר בחריטה מבלוק של זירקוניה. היתרון של כתר זירקוניה מונוליטי הוא בחוזקו ובתוצאה אסתטית גבוהה שמושגת כתוצאה משימוש בחומר זירקוניום. לכתרי זירקוניה אין בסיס מתכתי ולכן אין הילה כהה בגבול החניכיים.

כתרי זירקוניה מונוליטיים

מה ההבדל בין כתר זירקוניה לכתר רגיל?

כתר מתכת עשוי משכבה מתכתית המצופה חרסינה. כתר זירקוניה אינו מכיל מתכת אלא חומר בשם זירקוניה ויכול לבוא ככתר שעשוי מזירקוניה מלאה או שתי מקשות – זירקוניום וחרסינה.

כמה עולה כתר זירקוניה?

הליך הכנת כתר זירקוניה מורכב יותר מהכנת כתר רגיל, מצריך מכשור יקר ומיומנות גבוהה של רופא שיניים. לכן מחיר כתר זירקוניה יהיה גבוה יותר לעומת הכתרים הרגילים.

הליך הכנת כתר זירקוניה

ייצור כתר זירקוניה מתבצע במעבדה שנמצאת בתוך הקליניקה שלנו באמצעות מחרטה מתקדמת תלת מימדית שמייצרת את הכתר מבלוק זירקוניה, בגוונים הרצויים וברמת השקיפות המתאימה. כתר זירקוניה ניתן לייצר תוך שעה במרפאה כתלות במקרה עצמו ובחומר גלם הנבחר.

הליך התקנת כתר זירקוניה

התקנת הכתר הוא הליך די פשוט שמגיע בדרך כלל לאחר טיפול שורש שנחשב לטיפול מורכב יותר, בו מנקים את השן מעששת ומסירים חלקים ממנה. על מנת לשחזר את כותרת השן, בדרך כלל משחיזים את השן מכל מימדיה, ולאחר מכן מבצעים התקנה של הכתר להשתלבות נכונה יותר ולהתאמה לשיניים הסמוכות. לאחר קבלת כתר מותאם אישית לפיו של המטופל הוא מודבק על גבי השן.

כתר זירקוניה-שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר

הכנת כתר זירקוניה מצריך מכשור מודרני ויקר. כמו כן חשובה מיומנות רופא השיניים בהכנת כתר זירקוניה מדויק. במרפאת גרה קליניק עושים שימוש בטכנולוגיה חדשה המאפשרת לייצר כתרי זירקוניה בצורה דיגיטלית. היתרון  – כתר מדויק ותואם בדיוק לפיו של המטופל ולשיניים הסמוכות.

מכונת חריטה לייצור כתרים מחרטה לייצור כתרים דר גרה נשאת

האם הטיפול בכתר כואב?

הליך התקנת הכתר כשלעצמו אינו מלווה בכאבים, אך אנשים שחרדים מטיפולי השיניים יוכלו לעבור את הטיפול בהרדמה מקומית.

אורך חיים של כתר זירקוניה

זירוקניה הוא חומר עמיד וחזק במיוחד, ולכן ברוב המקרים כתרי זירקוניה מחזיקים מעמד לאורך כל חיי המטופל. לעיתים, ישנם מצבים מיוחדים בהם הכתרים עלולים להישחק וליפול. כדי להבטיח את שימושיות הכתרים לאורך זמן ולהבטיח את עמידותם, מומלץ להקפיד על הרגלים בריאים.

כתר זירקוניה-יתרונות

לכל חומר יש יתרונות וחסרונות ואין חומר אחד שמתאים לכל המטופלים. עם זאת, לזכותו של זירקוניה יתרונות רבים שעולים בצורה משמעותית על חסרונות:

  • חיסכון משמעותי בזמן – כתר זירקוניה ניתן לייצר בפגישה אחת
  • הכנת כתר מדויק לפיו של המטופל
  • תוצאה אסתטית גבוהה במיוחד, ללא השתקפות כהה
  • אין צורך במטבעים, באמצעות סורק אינטראורלי ניתן לסרוק את השיניים ולהכין כתרים מדויקים
  • חוזק ועמידות לטווח ארוך
  • ביו-קומפטבילי (תאימות ביולוגית גבוהה)

כתרי זירקוניה

כתר זירקוניה-חסרונות

החיסרון המשמעותי בכתרי זירקוניה הוא מחיר. מחיר כתר זירקוניה גבוה יותר לעומת כתרים רגילים, אך התוצאה האסתטית המושגת משימוש בכתרי זירקוניה מרשימה ביותר, לצד תכונות של חוזק ועמידות של חומר זירקוניה, השקעה בכתרי זירקוניה שווה כל שקל.

כתר זירקוני על שתל

כתר יכול להיות מותקן גם על גבי השתל לצורך שיקום שן אבודה. בטיפול כזה קודם יוחדרו שתלים דנטליים ועל גביהם יותקנו כתרים זמניים. בתום תקופת קליטה של השתל יוחלפו הכתרים הזמניים לכתרים קבועים. תקופת קליטת השתל יקבע על ידי רופא שיניים. 

כתרי זירקוניה ועיצוב החיוך

כתרי זירקוניה מיוצרים בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת סריקה דיגיטלית של כל הפה ועיצוב החיוך. טרם הכנת כתרי זירקוניה, רופא שיניים סורק באמצעות סורק דיגיטלי את השיניים של המטופל ומתכנן את החיוך בתוכנה מיוחדת. תוצאות הסריקה נשלחות למעבדה כקובץ ובהמשך מתבצע הליך יצירת כתרים. המטופל יכול לראות את התוצאה המתוכננת טרם שליחת המידע למעבדה. 

בחירת רופא שיניים לביצוע והתקנת כתר זירקוניה

הכנה והתקנת הכתר מתבצע בכמה שלבים, נדרשת מיומנות גבוהה ביצירת כתרי זירקוניה ושליטה בתוכנות מחשב ייחודיות לצורך קבלת כתרים מדויקים ומתאימים לפיו של המטופל. בחירת רופא שיניים לביצוע טיפול בכתרי זירקוניה תשפיע על הצלחת הטיפול ועל תוצאה אסתטית סופית. על המטופל לוודא כי רופא השיניים בעל מיומנות מתאימה ועושה שימוש בטכנולוגיה הנדרשת לצורך קבלת טיפול מיטבי.

רופא שיניים מומלץ להשתלות

באילו מקרים מתאים לעשות כתר זירקוניה?

במקרים שן הרס שן נרחב, לאחר טיפול שורש, חבלה בשן, כחלק משיקום פה על גבי שתלים, יבוצעו כתרי זירקוניה בטכנולוגיה המתקדמת לצורך השגת תוצאה אסתטית ביותר.

כתרי זירקוניה בתל אביב

מרכז רפואי חדשני להשתלות שיניים ושיקום הפה גרה קליניק בתל אביב וסניף ברחובות מציע טיפולי השתלות דנטליות ושיקום הפה באמצעות כתרי זירקוניה העשויים ברמת דיוק הגבוהה ביותר ובהתאם לצרכי המטופל. 

מרפאת שיניים בתל אביב יפו

רופא שיניים מומלץ לכתרי זרקוניה

ד"ר גרה נשאת רופא שיניים בעל ניסיון של למעלה מ- 20 שנה, נחשב לפורץ דרך בתחום השתלות שיניים ושיקום הפה, ברשותו תואר Spezialist Implantologie והוא עוסק בשיקומי פה מורכבים, השתלות שיניים ואסתטיקה דנטלית. מרכז רפואי גרה קליניק ממוקם בליבה של יפו, מקום פסטורלי המבטיח חווית טיפול בלתי נשכחת, אליו מגיעים מטופלים מכל הארץ. המרפאה מובילה בחדשנות דנטלית, בלי לוותר על היחס החם לכל מטופל ומטופלת.

דר גרה נשאת כתרים ביום אחד

כתר זירקוניה לפני-אחרי (תמונות)

שתי לסתות שתלים טיטניום , מבנים זירקוניה וגשרים זירקוניה

לתמונות נוספות לחצו >>

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png