רופאי שיניים המלצות וביקורות

רופאי שיניים מומלצים: המדריך המקיף למציאת רופא שיניים מומלץ (כולל הפניה להמלצות)

בריאות הפה והשיניים הוא חלק חשוב משגרת היום שלנו ומאיכות החיים, על כן כדאי לבחור רופא שיניים שראוי לטפל בפה שלכם. רופא שיניים מומלץ הוא לא רק רופא אמפתי וקשוב, זהו איש מקצוע בעל הבנה רחבה ברפואת השיניים אשר יכול לתת לכם את המענה המיטבי לבעיה שלכם.

אז מה הם הדברים שכדאי להתייחס אליהם בטרם בחירת רופא שיניים מומלץ?

המלצות וביקורות על רופא שיניים או מרפאת שיניים

המלצה היא חוות דעת אישית של מטופל שעבר טיפול שיניים אצל רופא מסוים ולכן יכול לשתף עם אחרים על חווית הטיפול שעבר. חוות דעת זו חשובה משום שהיא מתייחסת אל מכלול הדברים שהוא עבר במרפאה, החל מקבלת הפנים, יחס אישי מצד צוות המרפאה, סניטריה במרפאה, הקשבה לצרכיו האישיים של המתרפא והתאמה מדוייקת של הטיפול. 

כחלק מחווית טיפול כוללת, ליווי מטופל לאורך כל הליך הטיפול ואחריו הוא חשוב , בייחוד כאשר מדובר בטיפול שיניים מורכב כמו השתלת שיניים או שיקום הפה בהרדמה מלאה. האם צוות המרפאה התקשר למטופל גם אחרי סיום הטיפול ודאג לשלומו? האם הרופא דאג להוציא מרשם למשככי כאבים לאחר הניתוח? האם הרופא שחרר את המטופל עם הנחיות לאחר הטיפול? הצלחה של טיפול שיניים מושפעת גם מחווית שירות שהמטופל מקבל גם לאחר הטיפול עצמו.

מקורות להמלצות

מטופל שעבר טיפול במרפאה: ניתן לבקש מהמרפאה פרטי התקשרות של המטופל שעבר טיפול שיניים במרפאה ויכול לחלוק עם אחרים את חווית הטיפול שעבר. לרופאי שיניים מומלצים יהיה באמתחת רשימת מטופלים ארוכה שתמיד ישמחו לשתף את חוויתם בקליניקה עם אחרים.

המלצת מטופל על רופא שיניים
מטופלת מרוצה אחרי הטיפול | משמאל: ד"ר גרה נשאת

אתרים באינטרנט: גוגל הוא מקור עשיר במידע מכל סוג, כולל המלצות על רופאי שיניים. מספיק לרשום בשדה חיפוש בגוגל "רופאי שיניים מומלצים בתל אביב" וגוגל יציג לנו רשימת אתרים עם רופאים מומלצים מאזור תל אביב. כל אחד מהאתרים יציג את הרופאים לפי הקריטריונים שלו, אם זה לפי מספר הממליצים באתר על רופא שיניים מסוים, בין אם זה לפי בדיקה פנימית של מנהלי האתר ודירוג מרפאת השיניים בהתאם לקריטריונים שהוגדרו, הלקוח יכול להתרשם ממקצועיותו של רופא השיניים טרם הגיעו למרפאה.

המלצה על רופא שיניים מתוך גוגל

רשימת אתרי המלצות:

  • https://www.medreviews.co.il/
  • https://www.midrag.co.il/
  • https://www.t.co.il/
  • https://www.d.co.il/
  • https://www.hamlatza.co.il/

גוגל מיי ביזנס: הוא שירות חינמי של גוגל המאפשר להציג עסקים, פרטי התקשרות עמם, גלרית תמונות, שעות עבודה וביקורות של לקוחות. 

המלצה מתוך גוגל מיי ביזנס

ביקורת משקפת במידה רבה את מקצועיותו של רופא השיניים ואת סוגי הטיפולים שהוא מתמחה בהם או מעניק במרפאת השיניים שלו. רופא שיניים מומלץ בדרך כלל יזכה למספר ביקורות בגוגל מיי ביזנס ובאתרים נוספים באינטרנט. מומלץ לקרוא המלצות על רופא שיניים ממספר מקורות לקבלת תמונה מלאה יותר.

רופא שיניים שנמצא תמיד בשבילך

אמפתיה ויחס אישי

טיפול שיניים הוא לא רק הפונקציה עצמה לביצוע הטיפול. כאשר רופא שיניים מעניק טיפול שיניים למטופל, אמפתיה, הקשבה והתחשבות ברגשותיו של המטופל הם חלק מהצלחת הטיפול. כמעט לכל אדם יש חרדה דנטלית במידה מסוימת. ישנם אנשים שסובלים מחרדה דנטלית קיצונית ונמנעים מלהגיע לטיפולי השיניים כלל. כאשר המטופל אוזר אומץ ומגיע סוף סוף לקבל את הטיפול, חשוב לתת לו הרגשת ביטחון, תמיכה, להיות סבלני ולהסביר את כל שלבי הטיפול ולהתחשב ברגישויות שלו במהלך הטיפול. 

יחס אישי הוא נדבך חשוב לבניית אמון בין רופא שיניים למטופל ולחווית טיפול מתקנת. רופא רגיש שמטפל בכפפות של משי ובמקצועיות במטופלים, ללא ספק יזכה להמלצות רבות מהמטופלים שלו.

זמינות רופא שיניים

אחרי שעשיתם סקר שוק וקיבלתם רשימה של רופאי שיניים מומלצים, חשוב לוודא כי רופא שיניים מומלץ אכן זמין עבורכם. ישנם רופאי שיניים מומלצים שהתור הקרוב אליהם עשוי להיות ארוך מהרגיל ולקחת מספר חודשים. כדי להימנע מסבל מיותר ולהגיע לרופא שיניים מומלץ תוך זמן סביר, כדאי להתעניין כבר בשיחה הראשונה עם הנציג/רופא לגבי מועד פגישת ייעוץ.

התחשבות במצבך הכלכלי

כאשר מטופל נכנס למרפאה הוא נכנס עם המון חששות ואי ודאות- איך יעבור הטיפול? איך תיראה התוצאה? מה יהיו העלויות הסופיות? רופא שיניים מומלץ יהיה שקוף כלפי מטופליו, יסביר את שלבי הטיפול ומה יהיו העלויות לכל דבר. 

רופא שיניים מומלץ יגלם את חומרי הגלם והוצאות נוספות בתכנית טיפול למטופל, כך שלא יהיו הפתעות בסוף הטיפול, ויציע מספר אפשרויות לתשלום (צ'קים, הוראת קבע, כרטיס אשראי) כאשר המטופל מקבל את מה שהובטח לו, גם האמון נרקם בין שני הצדדים. לאחר שירות מקצועי, איכותי ואמין, הלקוח המרוצה ימליץ על רופא שיניים גם למשפחה ולחברים שלו.

מקצועיות היא מעל לכל

בדיקת שיניים מקיפה

אחת הדרכים הטובות להעריך את מקצועיותו של רופא השיניים היא באמצעות בדיקת שיניים קפדנית וסבלנית. בפגישה הראשונה רופא שיניים שואל שאלות ובוחן את מצב חלל הפה, כאשר זה מבוצע בסבלנות ובדקדקות, גם תכנית טיפול תהיה אופטימלית ומותאמת למצב חלל הפה של המתרפא. אל תתפתו לרופאי שיניים שלא גובים עלות עבור פגישת ייעוץ, כי בסופו של דבר, זול עלול לעלות לכם ביוקר.

דר גרה נשאת

פעמים רבות כבר בפגישה הראשונה הרופא יבקש לבצע צילומי רנטגן שונים, בהתאם למורכבות המקרה ולצורך לבחון את מצב השיניים שלכם בשלב זה. ישנם צילומים שעולים מאות שקלים, מטרתם לשקף תמונה מלאה על מצב חלל הפה לצורך מתן הצעה מותאמת אישית. כאשר רופא שיניים משקיע בפגישת ייעוץ, אשר יכולה להימשך בין חצי שעה לשעה ובחלק מהמקרים אף יותר, הוא משקף את הרצינות שלו לנושא וימליץ על טיפול אולטימטיבי עבורכם. רופא שיניים מומלץ כבר בפגישה הראשונה ישקיע באבחון נכון.

מתן פתרון מיטבי לבעיות שלך

רופא שיניים מומלץ יאבחן בסבלנות ובדקדקנות את מצב חלל הפה שלכם. במידת הצורך יפנה לצילומי רנטגן. לאחר קבלת חומרים, יסביר וימליץ על תכנית טיפול שמתאימה לכם. רופא שיניים מומלץ בעל ניסיון עשיר בטיפולי שיניים מורכבים ומאתגרים, ידע לתת לכם את המענה המיטבי לבעיה שלכם. כך למשל, אם הנכם סובלים מחוסר קיצוני בעצם הלסת, ובמספר מרפאות שיניים סרבו לבצע לכם השתלות שיניים, רופא שיניים מומלץ יבחן את כל האפשרויות ובהכרח יציג לכם פתרון חלופי, כדי שלא תישארו ללא שיניים או תמשיכו לסבול מהמצב הקיים. ברפואת שיניים ישנן אלטרנטיבות לחומרי גלם ולשיטות טיפול, לכן רופא שיניים מומלץ ומנוסה ימליץ על הטיפול המתאים ביותר עבורכם.

כתרי EMAX לפני אחרי

שליטה בטכנולוגיה דנטלית מתקדמת

רפואת שיניים לא עומדת במקום ותמיד יש חידושים בתחום לצורך שיפור הליכים ודיוק בטיפולי השיניים. כך למשל, באמצעות סורק תלת מימד ניתן לסרוק את השיניים באופן דיגיטלי, ולשלוח את המידות למעבדה. זה מייתר את השימוש במטבעים הלא נעימים שעשו בהם שימוש בעבר ולא פעם גרמו לרפלקס ההקאה אצל המתרפא. סורק אינטראורלי דנטלי מעביר מידע לתוכנה מיוחדת אשר ממירה את הנתונים לתצוגת שיניים. מצב זה מאפשר לרופא יחד עם המטופל לתכנן את הטיפול ולראות תוצאה סופית טרם הטיפול.

סורק דיגיטלי לציפויי חרסינה

שתלי זרקוניה חדשניים מהפכניים העשויים מזירוקניה מחליפים פעמים רבות את שתלי הטיטניום הרגילים. שתל זירקוניה ייחודי בכך שהוא אינו מכיל מתכת אפורה אשר עשויה להשתקף מבעד לחניכיים ולפגוע במראה האסתטי של השיניים. שתל זירקוניה לבן בגווניו ומשתלב בצורה מדהימה בקו החיוך, בלי לפגוע במראה האסתטי. רופא שיניים מומלץ ידע לתת מענה לצרכי מטופליו באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ויציע אפשרויות טיפול שונות לבחירת המטופל, בהתאם לצרכיו ולגמישות הכלכלית שלו.

שתל זרקוניה
שתל זרקוניה

פיתוח טכנולוגי נוסף בעל חשיבות גבוהה בטיפולי שיניים מסויימים הוא מיקרוסקופ טיפולי. ישנם טיפולי שיניים כגון טיפול שורש, אשר מבוצעים בדיוק מרבי בעבודה עם מיקרוסקופ דנטלי. דיוק בטיפול שיניים חשוב להצלחתו ולשימור תוצאותיו לאורך זמן.

טיפול שיניים במיקרוסקופ

הכשרות והשתלמויות (לשיפור השירות)

רופא שיניים מומלץ יעבור השתלמויות וקורסים ויהיה מעודכן בחידושים טכנולוגיים ובשיטות טיפול חדשניות לצורך מתן שירות איכותי ומקצועי יותר למטופליו. 

חומרי גלם איכותיים ומאושרים

שימוש בחומרי גלם בטוחים ואיכותיים חשוב להצלחת הטיפול. חומרי גלם מאושרים על ידי FDA האמריקאי מבטיח איכות הטיפול. ה-FDA, הגוף המפקח על איכות מוצרים ומכשור רפואי מתקדם, בוחן כל אחד מהמוצרים/חומרים שהוגשו לאישורו בהקפדה רבה ובזהירות. כדי לקבל אישור FDA יש לעמוד בדרישות סף גבוהות מאוד, על כן לא כל אחד מקבל אישור על המוצר שלו. רופא שיניים מומלץ ישתמש בחומרי גלם בטוחים ומאושרים בלבד.

ערכת החייאה במרפאת שיניים

בכל מרפאת שיניים מומלצת ימצא ציוד החייאה שיכלול תיק החייאה ותרופות החייאה.
ציוד החייאה יכלול:

  • מפוח להנשמה כולל מסכה להנשמת מבוגר
  • מד לחץ דם וסטטוסקופ
  • בלון חמצן עם מערכת התאמה, בנפח 3 ליטר לפחות בלחץ של 130 אטמוספרות לפחות. 
  • מנתיבי אויר בגדלים שונים
  • מערכות של נוזלים לעירוי

כבוד ושמירה על בריאות המטופל

כל מרפאת שיניים מחוייבת להחזיק מכשיר עיקור מקצועי שנקרא אוטוקלאב. מכשיר זה יוצר סטריליות של הכלים הנמצאים בו על ידי חום גבוה, לחץ אטמוספרי מוגבר ואדים. בדרך כלל העיקור באוטוקלאב נמשך 40 דקות. מכשירים בהם עושים שימוש רב פעמי עוברים עיקור באוטוקלב. משמעות העניין, שמרפאת השיניים מחזיקה מספר סטים של כלים לשימוש וסט אחד שכבר היה בשימוש יעבור עיקור קפדני טרם שימוש חוזר.

הליך סטריליזציה לרוב כולל את השלבים הבאים:

  1. ניקוי חיצוני של הכלים
  2. הכנסה לתמיסת חיטוי להשרייה לפרק זמן מסוים
  3. ייבוש, עיטוף והכנסה למכשיר אוטוקלאב
  4. מעבר מחזור עיקור בתוך האוטוקלאב

מרבית המוצרים שעוטפים את סביבת העבודה במרפאת השיניים הינם חד פעמיים ומשליכים אותם ישר אחרי שהמטופל יוצא מהחדר. למשל, כפפות חד פעמיות, כוסות, חלוקים חד פעמיים ועוד.

משטחים חיצוניים עוברים ניקוי-חיטוי על ידי חומרי חיטוי מיוחדים, תמיסות חיטוי, ספריי עם חומר חיטוי, מגבוני חיטוי ועוד אחרי כל מטופל שסיים את הטיפול. כל למשל, כיסא מטופל, כיור, ידיות של הכיסא הדנטלי ומשטחים אחרים שהיו בשימוש בעת טיפול המטופל עוברים ניקוי-חיטוי מיוחדים.

צוות מיומן

במרפאת שיניים מומלצת תמצאו צוות רפואי מקצועי ומיומן, בעל הכשרה מתאימה להעניק טיפול שיניים ובעל רישיון עיסוק בתחום. כל למשל, רופא שיניים מומחה בשיקום הפה עבר התמחות של מספר שנים נוספות אחרי שסיים את לימודי רפואת השיניים וקיבל תואר מומחה. 

רופאי שיניים כלליים אשר בוחרים להמשיך בלימודי התמחות יכולים לקבל הסמכה כרופאי שיניים מומחים באחד מתוך שבעת תחומי התמחות עיקריים ברפואת שיניים – כירורגיית פה ולסת, שיקום הפה ורפואת הפה, פריודונטיה, אנדודונטיה, פדודונטיה ואורתודונטיה. ואם רופא שיניים מומחה רוצה להעניק טיפולי שיניים בהרדמה מלאה הוא מחוייב לעבור קורס מיוחד. 

במרפאת שיניים מומלצת צוות רפואי יכלול גם מומחים בתחומים הנדרשים לצורך הענקת טיפול שיניים איכותי ומלא. כך למשל, אם המטופל צריך לעבור השתלת שיניים בהרדמה כללית, במרפאת שיניים גרה קליניק בתל אביב, רופא מומחה מרדים יהיה נוכח לאורך כל שלבי הטיפול, לעיתים יחד עם מומחה בשיקום הפה וצוות רפואי שעבר הכשרה מיוחדת למתן טיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

לצוות גרה קליניק >>

להמלצות לקוחותינו

מחפשים רופא שיניים מומלץ בתל אביב?

אנחנו משקיעים המון מאמצים על מנת להבטיח את הטיפול הטוב ביותר עבור מטופלינו. אנו עושים את כל המאמצים על מנת לעמוד בכל הדברים המצוינים. הנכם מוזמנים לחפש בגוגל 'גרה קליניק המלצות' ולהתרשם מהמלצותיהם וביקורות של מטופלינו. מוזמנים להגיע למרפאת שיניים גרה קליניק בתל אביב או בסניף רחובות לבדיקת שיניים מקיפה ללא עלות, להכיר אותנו, להתרשם ולהחליט אם מצאתם רופא שיניים מומלץ  עבורכם. 🙂

דר גרה

השתלות שיניים בגרה קליניק בתל אביב

גרה קליניק, בהנהלתו של ד"ר גרה נשאת, היא רשת מרפאות שיניים ייחודית המציעה מגוון טיפולי שיניים מתקדמים. המרפאות היא חלק ממרכז רפואי, העוסק בטיפולי אסתטיקה ובשיקום הפה. המרכז מציע חדשנות רפואית וטכנולוגיות מתקדמות מהארץ ומהעולם, שנועדו לשפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים.

אודות ד"ר גרה נשאת

ד"ר גרה נשאת, מנהל גרה קליניק, נחשב לאחד מפורצי הדרך בתחומי שיקום הפה ההשתלות הדנטליות וטיפולי השיניים המורכבים. ברשותו תואר Spezialist Implantologie מטעם אגודת הרופאים המשתילים בגרמניה. כמו כן, משתתף באופן קבוע בהשתלמויות מקצועיות בכל הקשור להשתלות דנטליות, לכירורגיה ולשיקום מורכב על-גבי שתלים בבתי החולים המובילים בגרמניה ובאוניברסיטאות המובילות בעולם. עוד על ד"ר נשאת
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png