מרפאת שיניים לחרדתיים: השתלת שיניים בהרדמה מלאה

השתלות שיניים בהרדמה מלאה

צריכים לעבור טיפול שיניים אך סובלים מפחד מרופאי השיניים? אתם לא לבד! והחדשות הטובות הן שניתן לעבור השתלת שיניים או טיפולי שיניים מורכבים תחת הרדמה מלאה, במסגרת חדר ניתוח מתקדם וחדשני במרכז רפואי להשתלות שיניים ושיקום הפה בתל אביב GARA CLINIC. המרפאה רשאית לבצע טיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה באישור ייעודי ממשרד הבריאות, לו זוכות מעט מאוד מרפאות בארץ.

למי מתאים לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה?

אנשים שסובלים זמן רב מבעיות תפקודיות ואסתטיות בשיניים ואינם מסוגלים לעבור טיפולי שיניים בהרדמה מקומית. כמו כן, אנשים עם מוגבלות פיזית או מטופלים הפרעה נוירו-התפתחותית אשר לא יכולים לעבור טיפול שיניים בצורה רגילה, מטופלים עם צורך בטיפולי שיניים מורכבים וארוכים כגון השתלה דנטלית בשתי הלסתות ושיקום פה מלא – יכולים לבדוק את התאמתם לטיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

מדוע נדרשת הרדמה מלאה בטיפולי שיניים?

חרדה מרופאי שיניים מפתחת לרוב עוד מגיל הילדות בעקבות חוויה לא טובה אצל רופא שיניים, לכן חרדה דנטלית עשויה ללוות את המטופל עוד מגיל צעיר. חשיפה לאופציה של טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה, מאפשרת למטופל לעבור טיפול יסודי ומקיף שכולל עקירות, השתלה ושיקום, והכל בטיפול אחד ויחיד וללא כאבים כלל. ביצוע כל טיפולי השיניים בפגישה אחת תחת הרדמה מלאה מאפשר גם לפתור את סוגיית החרדה הדנטלית עבור המטופל.

שתלים בהרדמה כללית

ישנם מטופלים שלא מסוגלים להיכנס למרפאת שיניים או אפילו לחשוב על אפשרות של לשבת על כיסא המטופל. בחלק מהמקרים מטופל שסובל מחרדה דנטלית ינטול כדור הרגעה, על מנת לעבור טיפולי שיניים לא מורכבים. במידה ומתרפא סובל שנים רבות מהזנחה דנטלית, ויש צורך בטיפולי שיניים מורכבים, כדור הרגעה לא תמיד ייתן את הפתרון המיטבי. במקרה כזה ניתן לשקול אפשרות של טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה. 

טיפול שיניים תחת הרדמה מלאה יאפשר לעבור את הטיפול בנחת וללא כאבים, בפגישה אחת, שלאחריה כבר ניתן לחזור לעבודה כמעט כרגיל. 

מטופלים שלנו שעברו טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מציינים כי חווית הטיפול הייתה נהדרת וחזרה לשגרה מהירה מאוד. 

המלצת מטופל על רופא שיניים

הימנעות מטיפולי שיניים יכולה לגרום להזנחה מתמשכת

התמודדות עם פחד מרופאי שיניים זהו אתגר לא פשוט. כל מי שסבל אי פעם או סובל מחרדה דנטלית מכיר את התחושה של חוסר אונים ודפיקות לב מהירות המגבירות את לחץ הדם בגוף ומציפות בחרדה ורצון עז לקום מהכיסא ולהפסיק כל דבר שקשור לטיפול שיניים.

חרדה דנטלית יכולה לגרום למטופלים רבים להימנע מהגעה לרופא שיניים ומטיפולי השיניים במשך שנים רבות ואף במשך עשרות שנים, מה שיכול לגרום להזנחה מתמשכת של הפה, התפתחות הליטוזיס (ריח רע בפה) והרס של השיניים, וזאת עד כדי הימנעות מחיוך והסתרת הפה עם היד בסביבת אחרים. במצב כזה ההמלצה תהיה לעבור שיקום פה מלא תחת הרדמה כללית, במהלך טיפול אחד ויחיד.

השתלת שיניים לפני אחרי כולל השתלת עצם וכתרי זירקוניה
השתלת שיניים לפני אחרי כולל השתלת עצם וכתרי זירקוניה

האם טיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה מתאימים רק לאנשים שסובלים מחרדה דנטלית?

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה מתאימים לא רק לאנשים שסובלים מחרדה דנטלית. ישנם קהלים נוספים שגם הם יכולים להזדקק להרדמה מלאה על מנת לעבור את הטיפול ולהחזיר תפקוד תקין לשיניים וחיוך רחב לפנים:

  • מטופלים הזקוקים לטיפולי שיניים מורכבים וארוכים כגון הרמת סינוס, השתלות שיניים ושיקום פה מלא.
  • מטופלים עם הפרעה נוירו-התפתחותית אשר לא יכולים לעבור טיפול שיניים בצורה רגילה
  • מטופלים על מוגבלות פיזית אשר לא יכולים לעבור טיפול שיניים בצורה רגילה
  • מטופלים עם אפקט הקאה מוגבר
  • מטופלים מבוגרים הסובלים ממחלות כרוניות שונות כגון פרקינסון

האם טיפול שיניים בהרדמה מלאה ניתן לעבור בכל מרפאת שיניים?

בוודאי שלא. 

רק מרפאת שיניים שקיבלה אישור ייעודי לביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה יכולה להעניק טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. לפי הנחיות משרד הבריאות, הרופא חייב לעבור קורס ייעודי לטיפול במתרפאים בהרדמה מלאה, מרפאת שיניים צריכה להיות מאובזרת בציוד ייעודי לביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה, צוות המרפאה חייב לעבור הכשרה מיוחדת. ההרדמה תתבצע על ידי רופא מרדים מומחה.

אישור לביצוע השתלת שיניים בהרדמה כללית

מרכז רפואי להשתלות שיניים ושיקום הפה GARA CLINIC קיבל אישור יעודי מטעם משרד הבריאות לבצע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. המרכז כולל חדר ניתוח משוכלל וחדשני עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. השתלת שיניים בהרדמה מלאה מבוצעת בנוכחות רופא מרדים וצוות רפואי רחב.

סובלים מחרדה דנטלית וצריכים לעבור טיפולי שיניים? ממליצים לא לחכות יותר ולהגיע אלינו בהקדם לפגישת ייעוץ ואבחון. מטופלים מציינים כי טיפולי שיניים שעברו תחת הרדמה מלאה, לא פחות מטיפולי שיניים משנים חיים. צרו איתנו קשר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png