רופא שיניים מומלץ להשתלות

רופא שיניים מומלץ להשתלות

רופא שיניים מומלץ להשתלות הוא קודם כל רופא שיניים שביצע מספר פעמים רבות השתלות שיניים מוצלחות והחזיר למטופלים את החיוך ואת איכות החיים, יצר רשת מסועפת של מתרפאים מרוצים ונאמנים, ובזכות טיפולי שיניים איכותיים סלל מוניטין חזק בתחום השתלות דנטליות ושיקום הפה.

השתלות שיניים הוא תהליך משמעותי ומצריך פעמים רבות הכנה נפשית מצד המטופל טרם ההגעה לטיפול שיניים, נוסף להשקעה כלכלית לא מבוטלת. השתלת שיניים מוצלחת משדרגת איכות חיים של המטופל בצורה משמעותית ומחזירה את הביטחון העצמי לחייך.

מי יכול לבצע השתלת שיניים? 

על פי חוק בישראל, כל רופא שיניים יכול לבצע השתלת שיניים, גם אם הוא אינו מומחה בתחום ואף לא עבר הכשרה מיוחדת בתחום. ביצוע השתלת שיניים אצל רופא שיניים מנוסה ומיומן, יכול למנוע מהמטופלים נזקים רבים ועוגמת נפש.

בגרה קליניק מכירים היטב בחשיבות לבצע את הטיפול הכירורגי של השתלת שיניים ברמת מקצועיות בלתי מתפשרת, ולכן אך ורק רופא מיומן מבצע השתלת שיניים. 

השתלת שיניים נעשית ברוב המקרים בהרדמה מקומית, אך ישנם מצבים בהם רופא שיניים יכול להמליץ על השתלת שיניים בהרדמה מלאה. מדובר במקרים חריגים בלבד, בעיקר כאשר המטופל סובל מתחושת החרדה הדנטלית שלא ניתנת לוויסות באמצעות טיפול תרופתי או גז צחוק.

שתל דנטלי

רופאים מומלצים להשתלות שיניים- על מה כדאי לשים לב?

יכולת ראיה רחבה– לרופא שיניים מיומן יש יכולת ראייה רחבה והוא מחליט כיצד יתנהל הטיפול, מתכנן תוכנית טיפול בהתאמה לצרכי המטופל ומפקח עליה על סמך הידע הרב שצבר בשנות הכשרתו. רופא שיניים בעל ראייה כוללנית, בעל ידע רחב וניסיון בטיפולים כירורגיים ובאסתטיקה הדנטלית, יכול לשלב בין גורמים שונים לקבלת תוצאות מיטביות עבור המטופל.

ניסיון- רופא שיניים מנוסה יכול לאבחן מקרים מורכבים ולהתאים לכל מטופל את הטיפול היעיל ביותר.

השתלמויות וקורסים– כדי להישאר מעודכנים בכל הקשור לשיטות ההשתלה הדנטלית ולטכניקות שונות לביצוע השתלות במגוון מקרים, גם במקרים מורכבים (למשל, השתלות שיניים בחולי סכרת או במטופלים החולים במחלות סיסטמיות אחרות), על הרופא לעבור מעת לעת השתלמויות וקורסים במגוון נושאים, כדי להוביל את תחום ההשתלות הדנטליות ולהעניק למטופל את הטיפול היעיל ביותר. 

כמו כן, תוחלת החיים של האוכלוסייה עולה, ויותר ויותר מטופלים מגיעים עם בעיות כגון אובדן השיניים, משנן שחוק, מחלה פריודונטלית וכיו"ב, ועל רופאי השיניים להתאים את הטיפול האופטימלי לבעיות המתרפאים.

קורסים והשתלמויות שונות סוקרים תופעות שונות, בוחנים את אפשרויות הטיפול ואת הגורמים להחלטה על התערבות טיפולית. ללא הכשרה מיוחדת רופא שיניים עשוי לקבל החלטה פחות יעילה ומדוייקת עבור מקרה המטופל.

ד"ר גרה נשאת עבר השתלמויות מקצועיות בכל הקשור להשתלות דנטליות, לכירורגיה ולשיקום מורכב על-גבי שתלים בבתי החולים המובילים בגרמניה ובאוניברסיטאות המובילות בעולם.

חדר ניתוח גרה קליניק תל אביב

ניסיון בתחום– חפשו רופא שיניים בעל ניסיון עשיר בתחום ההשתלות ושיקום הפה. רופא מנוסה יכול להציע פתרון טוב ויעיל על סמך ניסיונו בטיפולים הקודמים.

חידוש טכנולוגי וחומרי גלם– אבזור חדשני מאפשר לבצע טיפולי שיניים מדוייקים, במינימום אי נוחות למטופל ובמקסימום יעילות. שאלו אצל רופא שיניים על חומרי גלם איתם הוא עובד ועל שיטות הטיפול. אולי לא תבינו את כל המושגים, אך את התמונה הכללית בהחלט תוכלו לקבל.

נגישות– בחרו במרפאת שיניים עם גישה נוחה מאזור מגוריכם, עם שעות פעילות שמתאימות לכם וזמינות גבוהה.

יחס אישי, סבלנות והסברה- לא רק מקצוענות. גישה, הפגת חששות, סבלנות, הסברה וליווי אישי חשובים לחווית הטיפול. 

המלצות של מטופלים– מטופלים רבים נמנעים לאורך שנים להגיע לטיפולי שיניים מחשש לרופאי שיניים. עשו סקר שוק, קראו המלצות על רופא שיניים, ביקשו אף לדבר עם מטופלי המרפאה לקבלת המלצה על רופא שיניים. 

*להמלצות המטופלים שלנו בדף פייסבוק שלנו לחצו >>

טיפולים מורכבים- טיפולי שיניים מורכבים יעשו פעמים רבות בטשטוש או בהרדמה מלאה הדורשים הימצאות של ציוד מיוחד, רופא מרדים מומחה וצוות רפואי שעברו הכשרה מיוחדת באישור משרד הבריאות לטיפולים בהרדמה כללית.

אז, למי כדאי לפנות לקבלת טיפול השתלת שיניים?

לפני שמפקידים את הפה בידי הרופא, חשוב שתבדקו היטב את הכשרתו של רופא השיניים, ניסיונו, באילו חומרי גלם הוא משתמש, מהי רמת הזמינות שלו והאם הוא נעים הליכות. (גם אספקט חשוב שמשפיע על חווית הטיפול וההצלחה שלו).

מרפאת שיניים גרה קליניק בתל אביב/רחובות ידועה בטיפולי שיניים איכותיים, יחס אישי, ליווי ותמיכה של כל הצוות הרפואי, כדי להבטיח חווית טיפול יוצאת דופן, ותוצאות לא פחות ממושלמות.

מזמינים אותך לפגישת ייעוץ אישית עם רופא שיניים המוביל בתחום ההשתלות ושיקום הפה, ד"ר גרה נשאת, עם מעל ל- 20 שנות ניסיון אשר יעניק לך טיפול שיניים בסטנדרט בינלאומי הכי גבוה, ויוציא אותך עם חיוך נוצץ ובריא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png