מי הוא אימפלנטולוג?

אימפלנטולוג

מה זה אימפלנטולוגיה?

אימפלנטולוגיה זהו תחום העוסק בהחדרת שתלים דנטליים בשיטות מתקדמות. 

בגרה קליניק שמים דגש על טיפולי שיניים זעיר פולשניים, עם מיקרוסקופ טיפולי או השתלות שיניים ממוחשבות. ד"ר גרה נשאת הוא מהחלוצים בישראל בתחומי שיקום הפה והשתלות דנטליות וטיפולי שיניים מורכבים. במקביל לעבודתו במרכז 'גרה קליניק' בתל אביב, הוא מנהל מספר מרפאות שיניים בארץ ובחו"ל. ברשותו תואר Spezialist Implantologie מטעם אגודת הרופאים המשתילים בגרמניה. כמו כן, ד"ר נשאת עבר השתלמויות מקצועיות בכל הקשור להשתלות דנטליות, לכירורגיה ולשיקום מורכב על-גבי שתלים בבתי החולים המובילים בגרמניה ובאוניברסיטאות המובילות בעולם.

אימפלנטולוגיה דיגיטלית

השתלה דנטלית היא פעולה נפוצה להחזרת הפונקציונליות לשיניים ולהחזרת המראה האסתטי לשיניים. בשנים האחרונות, רפואת השיניים הצטרפה לעולם הדיגיטלי וכיום רופא שיניים יכול לבצע השתלת שיניים ממוחשבת בדיוק מרבי. באמצעות מערכת דיגיטלית מתקדמת רופא שיניים יכול להתקין שתלים דנטליים בפיו של המתרפא במיקום האידיאלי, עם בטיחות גבוהה ועם תוצאה אסתטית מקסימלית.

השתלת שיניים ממוחשבת

באמצעות סורק תלת מימד ניתן לקבל מודל תלת מימד של הלסת ולתכנן את המיקום של השתלים בפה. התוכנה מאפשרת לבצע השתלת שיניים מדוייקת ובטוחה באמצעות החדרת שתלים דנטלים במיקום אידיאלי ללא פגיעה בעצבים, שיניים סמוכות, סינוסים או כלי דם. בנוסף לכך, התוכנה מאפשרת בחירה של זווית החדרת השתל, אורך, רוחב וסוג השתלים. כמו כן, קיימת אפשרות לתכנן כתר זמני אסתטי על מנת שהמתרפא יצא מהמרפאה עם מערכת שיניים אסתטית שלו כבר באותו היום.

בזכות תוצאות מדוייקות, אסתטיות גבוהה, פעולות בטוחות ונוחיות מרבית הן למטופל והן לרופא, רפואת שיניים דיגיטלית נחשבים העתיד לרפואת השיניים.

מיהו אימפלנטולוג?

אימפלנטולוג הוא רופא משתיל אשר בין היתר מבצע השתלת חניכיים והשתלת עצם במיומנות גבוהה. פעמים רבות אימפלנטולוג צריך לעבור הסמכות רבות על מנת להיות מסוגל לתת פתרונות למקרים מורכבים ולהתמודד עם מצבי קיצון כגון מחסור קיצוני בעצם הלסת. כמו כן, אימפלנטולוג מבין באסתטיקה דנטלית ובשיקום הפה כולל סגר תקין או לקוי. 

במקרים של מחלות חניכיים, רקמה דלקתית או מחסור קיצוני בעצם הלסת, מומלץ לפנות לאימפלנטולוג מוסמך אשר ידע להתמודד בצורה מיטבית עם מקרה דנטלי מורכב ולהציע פתרונות איכותיים ומתקדמים להחזרת תפקוד המראה אסתטי לשיניים.

מרכז רפואי חדשני גרה קליניק בתל אביב מורשה מטעם משרד הבריאות להעניק למטופלים טיפולי שיניים בהרדמה כללית ו/או סדציה עמוקה. גרה קליניק דוגלת באיכות הטיפולים, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם ברפואת השיניים. הטיפולים המבוצעים במרפאה נעשים עם יחסי אנוש מעולים, ליווי אישי, סבלנות יתרה בדגש לסובלים מחרדה דנטלית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png