כמה עולה השתלת שיניים בהרדמה מלאה

הרדמה כללית

יש מטופלים שלא מסוגלים לעבור השתלת שיניים בהרדמה מקומית, ולכן השתלת שיניים בהרדמה מלאה יכול להיות פתרון מעולה עבור אותם מטופלים.

מתי מומלץ לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה?

  • כאשר המתרפא סובל מחרדה דנטלית ואינו מוכן לעבור השתלת שיניים בהרדמה מקומית
  • כאשר המתרפא סובל מרפלקס הקאה מוגבר ולא ניתן לבצע שום טיפולי שיניים במצב הרגיל
  • כאשר מדובר בטיפול ארוך ומורכב
  • כאשר תקופת הטיפולים יכולה להימשך חודשים והמטופל מעוניין לקצר ולעבור את כל טיפולי השיניים ביום אחד
  • כאשר המטופל סובל ממצב בריאותי קשה וממוגבלויות שונות
  • כאשר קשה מאוד להרדים את פיו של המטופל

השתלת שיניים בהרדמה מלאה מסייעת למטופלים רבים לעבור טיפולים מורכבים ללא כאבים ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי כבר ביום הטיפול באמצעות מערכת שיניים שלהם אסתטית.

איך עוברים השתלת שיניים בהרדמה כללית?

ראשית כל, רופא שיניים יבחן את מצבו הבריאותי של המתרפא ואת מצבו הדנטלי, יבקש לבצע מספר בדיקות וצילומים, ורק לאחר קבלת תוצאות, ימליץ, או לא ימליץ על השתלת שיניים בהרדמה כללית.

כמו כן, נדרש ציוד מיוחד בתוך מרפאת שיניים על מנת לבצע טיפולי שיניים בהרדמה כללי. מרפאת שיניים צריכה לעמוד בכל הדרישות של משרד הבריאות ולקבל רישיון לביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. 

במהלך הטיפול יהיה נוכח רופא מומחה להרדמה וצוות רפואי מיומן ומוכשר להעניק טיפולי שיניים למטופלים בהרדמה מלאה. חייבת להיות ערכת החייאה במרפאת שיניים שמבצעת השתלות שיניים בהרדמה כללית.

במהלך הטיפול המטופל אינו חש בכאבים כלל ורופא שיניים יכול לבצע את כל טיפולי השיניים הנדרשים באותו הטיפול. הרדמה עצמה מבוצעת על ידי רופא מרדים מומחה המנטר את מצבו הגופני של המטופל במשך ההליך כולו, ולאחריו.

ההרדמה עצמה מבוצעת על ידי הזלפת חומר ההרדמה אל שקית העירוי של המטופל. בתוך עשרות שניות המתרפא יתחיל לחוש ערפול הכרה וישקע בשינה עמוקה, במהלכה לא ירגיש כלום. בסיום הטיפול רופא מרדים יפסיק את מתן חומרי ההרדמה ויוודא כי המטופל מתעורר בבטחה.

דברים שכדאי לדעת לפני השתלת שיניים בהרדמה כללית

השתלות שיניים בהרדמה מלאה

כמו בכל הליך כירורגי, גם להשתלת שיניים בהרדמה כללית עשויות להיות תופעות לוואי. לרוב מדובר בתופעות לוואי זניחות כגון נפיחות, בלבול או בחילות. הסיכון לסיבוך בטיפול השתלת שיניים בהרדמה כללית נמוך מאוד, ועומד על כ 1:150,000.

גם אם מדובר בסיכון נמוך מאוד, חובה עליכם לוודא כי המרפאה קיבלה את האישורים הנדרשים לביצוע טיפולי שיניים בהרדמה כללית. בדקו כי לרופא שיניים יש ניסיון עתיר בטיפולים דומים, קיימת ערכת החייאה במרפאה וצוות המרפאה מקצועי ומיומן.

חשוב לוודא כי את ההרדמה מבצע רופא מרדים, מומחה בתחום, וכי הוא והצוות הרפואי נשארים במרפאה במהלך כל הטיפול.

חשוב שתגיעו עם מלווה, מכיוון שלאחר הטיפול הנכם עשויים להרגיש חולשה ובלבול.

כמה עולה השתלת שיניים בהרדמה כללית?

מחיר השתלת שיניים בהרדמה כללית נגזר מטיפול שיניים עצמו, עלות המרדים והמכשור. רופא מרדים חייב להיות בכל עת בחדר ניתוח ולהשגיח על המטופל. על רופא המרדים לבדוק את לחץ הדם, דופק, כמות החמצן בגופו של המטופל ותפקודי גוף אחרים. רופא מרדים אינו עוזב את החדר עד שהטיפול נגמר. המחיר מחושב לפי שהות הרופא המרדים בחדר עד לסיום הטיפול.

כמו כן, המחיר נגזר משימוש בציוד מתקדם ויקר בתוך המרפאה. הקמת חדר ניתוח במרפאת שיניים עשויה להגיע לחצי מיליון שקל ויותר. זו הסיבה דרך אגב שמעטות מאוד מרפאות השיניים שיכולות להעניק טיפולי שיניים בהרדמה כללית. כמו כן, משרד הבריאות מבצע בדיקות הדוקות מאוד במרפאות שיניים המעניקות טיפולי שיניים בהרדמה כללית. תחזוקה שוטפת של חדר ניתוח מתקדם עשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים בשנה. בהתאם, מחיר השתלת שיניים בהרדמה כללית יהיה גבוה ביחס לטיפול רגיל.

בהתייחס לכלל הגורמים שעשויים להשפיע על מחיר השתלת שיניים בהרדמה מלאה, המחיר הממוצע לטיפול ינוע בין 1,500 שקלים ל 4,000 שקלים לכל שעה. המחיר ישתנה בהתאם לסוג הטיפול: השתלת שיניים בהרדמה מלאה או השתלת שיניים בסדציה. תכפילו את כמות השעות של הניתוח להם אתם זקוקים לצורך הטיפול ותקבלו את המחיר.

 

מרכז רפואי גרה קליניק להשתלות שיניים ושיקום הפה בעל רישיון ואישורים נדרשים ממשרד הבריאות לצורך ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. משום שמשרד הבריאות אוסר על פרסום המחירים, נשמח להזמין אותך לפגישת ייעוץ ואבחנה ללא עלות וללא התחייבות במרפאתנו בתל אביב או ברחובות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png