כל מה שרציתם לדעת על ציפוי שיניים EMAX

ציפויי שיניים איימקס EMAX

שיניים מושלמות וחיוך כובש הם חלום של כל אדם. כולנו רוצים להיראות טוב, וכשמדובר בשיניים, הרצון גובר עוד יותר. מדובר באחד מכרטיסי הביקור שלנו, המוצב בחזית הפנים, ומוצג לכל מי שפוגש בחיוך שלנו. כך, קל להבין מדוע מראה שיניים מושלם הוא משאלת לבם של רבים.

במהלך העשורים האחרונים הומצאו שיטות רבות ומגוונות לשיפור מראה השיניים. חלקן היו מוצלחות, וחלקן פחות. אחת מהשיטות המרכזיות, שזכו להיטמע בקרב רופאי השיניים היא שיטת ציפוי השיניים. בהתחלה היו אלו כתרי חרסינה המבוססים על מתכת, אך בתחילת העשור הראשון של שנות האלפיים נחתו בישראל ציפויי החרסינה של לומינירס, שהפכו לשם דבר בעולם ובתחום ציפויי השיניים. ציפוי השיניים בשיטה הזו היה דק מאוד, ולכן לא התאים לכל מטופל, בעיקר הודות לכך שגוון השן המקורי היה ניתן לצפייה מבעד לציפוי.

לצד הלומינירס שהיה ידוע בשוק, החל להיות נפוץ גם ציפוי ה-EMAX המשופר יותר, שהציג עמידות ואיכות גבוהים יותר. מדובר בציפוי מבוסס חרסינת ליתיום דסייקאט ללא שילוב מתכת, הידוע בשל העמידות ומראה הגימור הסופי, ומיוצר באמצעות חריטה ממחושבת בתוך מספר שעות.

דר גרה

הכל על ציפויי שיניים איימקס (EMAX)

היתרונות של ציפוי ה-EMAX  ביחס לשיטות האחרות הם רבים. בראש ובראשונה, בתהליך ציפוי EMAX לא פוגעים בשן בצורה משמעותית, אלא מסירים מפני השטח שלה שכבה של עד כ-0.4 מ"מ בלבד.

אודות ד"ר גרה נשאת

ד"ר גרה נשאת, מנהל גרה קליניק, נחשב לאחד מפורצי הדרך בתחומי שיקום הפה ההשתלות הדנטליות וטיפולי השיניים המורכבים. ברשותו תואר Spezialist Implantologie מטעם אגודת הרופאים המשתילים בגרמניה. כמו כן, משתתף באופן קבוע בהשתלמויות מקצועיות בכל הקשור להשתלות דנטליות, לכירורגיה ולשיקום מורכב על-גבי שתלים בבתי החולים המובילים בגרמניה ובאוניברסיטאות המובילות בעולם. עוד על ד"ר נשאת

היתרונות של ציפוי EMAX, ולמי זה מתאים

היתרונות של ציפוי ה-EMAX  ביחס לשיטות האחרות הם רבים. בראש ובראשונה, בתהליך ציפוי EMAX לא פוגעים בשן בצורה משמעותית, אלא מסירים מפני השטח שלה שכבה של עד כ-0.4 מ"מ בלבד. כמו כן, החיבור הכימי בין הציפוי לשן יוצר הדבקה חזקה שתישמר לאורך שנים. יתרון נוסף הוא המהירות שבה מבוצעים ציפויים כאלו. התהליך כולו אורך מספר ימים בודדים, בניגוד לתהליכים אחרים שיכולים לקחת זמן רב.

אם אתם טיפוסים שחוששים מכאבים, אז בוודאי תשמחו לדעת שגם במקרה הזה, תהליך ציפוי שינים EMAX לא כולל בתוכו הזרקות או כאבים חזקים.

ציפוי שיניים EMAX נועד למגוון בעיות הקשורות בשיניים שלנו, ובעיקר לשחזור ולשיקום אזור השיניים הקדמי. הוא גם יכול לסייע בשינוי צורה, הלבנה, צפיפות, מרווחים ושיניים עקומות. כך לדוגמה – אם יש לכם שיניים שבורות, עקומות, לא אחידות או מוכתמות, ציפוי EMAX הוא הפתרון עבורכם.

איך זה עובד, וכמה זה עולה לנו?

הפה שלנו לא נראה כמו הפה של השכן שלנו. לכל אחד מבנה וגוון משלו. לכן, בשלב הראשון ראשית קובעים פגישה ראשונה עם הרופא המטפל, שבמהלכה הוא יבצע מדידות וצילומים שונים. חשוב להתעכב על השלב הזה, כדי שהתוצאות יתאימו במיוחד לפה שלכם.

את הצילומים והמדידות שביצע הרופא שולחים למעבדה, שם הם מפוענחים להדמיה שאותה תוכלו לראות בעיניים. הרופא יציג לכם את ההדמיה, ויחד תחליטו האם יש דברים הטעונים שיפור, או שאפשר להתקדם היישר אל השלב הבא. לאחר מתן האישור, תייצר המעבדה את הציפויים באמצעות חריטה ממחושבת מדויקת מאוד. לאחר שהסתיימה עבודת החריטה, תוזמנו שוב לתהליך הדבקה של הציפוי אל השיניים.

אם אתם תוהים לגבי עלויות, הן בדרך כלל נגזרות ממספר גורמים. בעבר היה מדובר בטיפול שרק בעלי אמצעים היו יכולים להרשות לעצמם. אבל בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החפצים לשפר את החיוך שלהם, יכולים לעשות זאת גם במחירים משתלמים יותר.

כיום נהוג לתמחר ציפוי לכל שן בנפרד, אך הטיפול מחייב לעיתים ציפוי כולל למספר שיניים – בין ארבע לשמונה שיניים. המחירים עצמם תלויים גם ביצרן החומר – לא דומה מחיר של ציפוי EMAX מיצרן איטלקי לציפוי דומה של יצרן סיני.

ציפוי שיניים EMAX עושים רק אצל מומחים

בעידן הרשתות, כל אדם יכול להגדיר את עצמו איך שרק ירצה. לא כל רופא שיניים המגדיר את עצמו ככזה שעוסק באסתטיקה דנטלית באמת מוכשר לתחום. לכן, אם אתם עומדים לפני ביצוע ציפוי שיניים EMAX, חשוב לבחור ברופא מומחה. אל תשכחו לברר על הניסיון ועל הידע המקצועי שלו, ואל תהססו גם לבקש דוגמאות שביצע ללקוחות. רופא מקצועי ומומחה יידע להתאים את הגוון המתאים לשיניים שלכם, ולבצע את תהליך הציפוי בדיוק רב, שיחזיק לאורך שנים. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה ביצוע בינוני, או נזק לשיניים בגלל חוסר מקצועיות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על ציפויי חרסינה/למינייט >>

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png