שיקום פה נשלף

שיקום פה נשלף

מדובר בתותבת באמצעותה משלימים את השיניים החסרות בפיו של המטופל. משתמשים בתותבת לרוב במצבים של חוסר שיניים מוחלט. התותבת נותנת מענה מיידי לפונקציות בסיסיות כמו דיבור, אכילה, תמיכה בשפתיים ועוד. ניתן להכין שיקום נשלף תוך זמן קצר, בניגוד לשיקום קבוע שמצריך זמן רב יותר להכנתו.

בלסת התחתונה התותבת יושבת על החניכיים בלבד, ולכן כעבור מספר שנים החניכיים עשויות להישחק והתותבת תאבד מיציבותה, מה שעלול לגרום לאי נוחות אצל המטופל. 

בלסת העליונה התותבת יושבת על החניכיים והחך, ולכן עשויה להפריע לדיבור ולפגוע בחוש הטעם. המטופל יכול לדווח על אי נוחות מסוימת בעקבות שיקום נשלף בלסת העליונה. כדי להתגבר על בעיות אלה, ניתן להבריג כ- 4 שתלים דנטלים בלסת העליונה, וכך ליצור עיגון עליו התותבת תוכל להישען. העיגון מקנה יציבות, ביטחון, אכילה ודיבור הרבה יותר יעילים וטובים. כמו כן, זמן ההסתגלות אל התותבת העליונה המוברגת לפחות על 4 שתלים דנטלים הרבה יותר קצר.

בלסת התחתונה ניתן להבריג 2-4 שתלים דנטלים כדי להגביר את היציבות של התותבת ולשפר את הפונקציות הבסיסיות שלה. היתרון הבולט של שיקום נשלף הוא תחזוקה קלה יותר ונוחה יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png