כמה עולה מבנה וכתר?

כמה עולה מבנה וכתר

אם אתם סובלים מעששת או משיניים מתפוררות, ברוב המקרים רופא השיניים שלכם ימליץ לכם על טיפול שורש. בטיפול מהסוג הזה רופא השיניים מסיר את זיהום העששת מרקמות השן הפנימית, ומבצע ניקוי יסודי לכל תעלות השן.

לאחר טיפול השורש, ההמלצה היא לעשות מבנה וכתר. שכן, טיפול שורש בלעדיהם ברוב המקרים יהיה זמני ולא יחזיק זמן רב. במאמר זה נתאר מה זה בעצם מבנה וכתר, איך הפרוצדורה מתבצעת, וכמה היא עולה.

טיפול שורש

כל מה שצריך לדעת על מבנה וכתר

כפי שכבר הזכרנו, לאחר טיפול השורש, מומלץ לבצע מבנה וכתר. בשלב הראשון יבוצע תהליך המבנה – שבו יוחדר בורג מתכת לתוך אחת מתעלות השן. תפקידו של הבורג הוא לשמש כבסיס עיקרי שמיועד להחזיק את השן במקומה. לאחר החדרת הבורג לאחת מתעלות השן, יעבור רופא השיניים לשלב השני, שהוא הרכבת מבנה.

פוצרים

את המבנה בונים במעבדה בהתאם למידות מדויקות ובהתאם לפיו של המטופל. לאחר ההתאמה והחדרת הבורג, יקובע המבנה לגוף השן, ועליו יבוא בשלב הבא הכתר. האחרון הוא בעצם דמוי שן העשוי מחרסינה או מזרקוניה, ותפקידו הוא כפשוטו להוות תחליף לשן הרקובה.

כתר שיניים

את הכתר לא מרכיבים סתם כך. קודמות להרכבה מדידה מדויקת, והתאמה לפה המטופל ברמה הגבוהה ביותר. רק לאחר הבנייה במעבדה, יוכל סוף סוף רופא השיניים להרכיב את הכתר על המבנה באמצעות הדבקה דנטלית.

אז כמה עולה מבנה וכתר?

שואלים את עצמכם כמה עולה מבנה וכתר? ובכן, מחיר מבנה וכתר מגלם בתוכו את כל המפגשים והביקורים שתידרשו לעשות אצל רופא השיניים, החל מהשלב הראשון שלאחר טיפול השורש, ועד לתוצאה המוגמרת. העלות של מבנה וכתר מושפעת ממספר פרמטרים שונים כמו מומחיות הרופא ומקצועיותו, סוג הכתר ועוד.

מחיר מבנה וכתר

העלות בפועל של מבנה וכתר במרפאות מקצועיות מתחילה ב-3,000 שקלים, ויכולה להגיע גם ל-5,000 שקלים. שימו לב כי בקופות החולים השונות תוכלו לקבל מחירים מעט נמוכים יותר, אך אל תמהרו להתפתות. ברוב המוחלט של המקרים מדובר במרפאות חסרות ניסיון, ובכתרים מחומרים באיכות ירודה ביחס לאיכות שתקבלו במרפאות המעבדות את עצמן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png