השתלת שיניים ממוחשבת: הדרך היעילה והמהירה להשבת החיוך לפנים

השתלת שיניים ממוחשבת

על השתלת שיניים ממוחשבת כבר שמעתם? מדובר בהליך רפואי המתבצע תוך שימוש בטכנולוגיה תלת מימדית מתקדמת, המאפשרת לבצע העמסת שתלים באופן מדויק ומהיר. הנה כל הפרטים

אם אתם מתמודדים עם שיניים חסרות, רקובות, מתנדנדות או עם בעיות חניכיים משמעותיות  וזקוקים להשתלת שיניים, יש לנו חדשות טובות עבורכם. מעכשיו אתם יכולים לעבור תהליך העמסת שתלים מהיר יותר ופולשני הרבה פחות. השתלת שיניים ממוחשבת הינה הליך מתקדם המאפשר לקבל תוצאות מדויקות יותר בזכות טכנולוגיית הדמיה תלת ממדית, המאפשרת לרופא המטפל לקבל תמונה מלאה של מצב הלסת ולדמות את אופן הטיפול בטרם תחילת ההשתלה.

השתלת שיניים ממוחשבת – כך זה עובד

השתלת שיניים ממוחשבת מתבצעת כתהליך בעל מספר שלבים.

שלב ראשון: אבחון – בשלב זה מתבצע אבחון ראשוני על ידי צילום CT בטכנולוגיה ממוחשבת. השימוש בטכנולוגיה המתקדמת הזו מאפשר לגלות את מצב צפיפות העצם בלסת, הסינוסים, כלי הדם ועוד, באמצעות סריקה דיגיטלית. לאחר שהרופא המטפל מקבל תמונה מלאה של מבנה הלסת, ניתן להתחיל לגבש תוכנית פעולה עבור המטופל. טכנולוגיית ההדמיה התלת ממדית מאפשרת לרופא לבצע השתלת שיניים וירטואלית שמטרתה לדמות את התהליך ולבדוק את תוצאותיו, בטרם תחילת הטיפול.

שלב שני: הכנת סד – לאחר קבלת כלל הנתונים באמצעות ההדמיה, מופק מודל תלת מימדי – סד עשוי פלסטיק אשר מטרתו לדמות את מיקומם של השתלים.

שלב שלישי: השתלת שיניים – הרופא המטפל קודח דרך פתחי הסד ומחדיר פנימה את השתלים.

כל היתרונות להשתלת שיניים ממוחשבת 

  • הפחתה ברמת הסיכון לסיבוכים – ההדמיה הממוחשבת מאפשרת לקבוע את מיקום השתלים המדויק, שיאפשר תוצאה אסתטית וטובה יותר. התכנון המקדים מפחית באופן משמעותי את הסיכון שבפגיעה בעצב.
  • חיסכון בזמן – בשונה מהשתלות שיניים קונבנציונליות המוכרות לנו, כאן אופן החדרת השתלים הינו מהיר יותר, הודות לשימוש בטכנולוגיית ההדמיה. פרט זה הופך את השתלת השיניים הממוחשבת להליך מהיר במיוחד, אשר מתפרס על פני יום אחד בלבד.
  • החלמה מהירה, ללא תופעות לוואי משמעותיות – משך ההחלמה לאחר השתלת שיניים ממוחשבת הינו קצר יחסית וכרוך בתופעות לוואי קלות בלבד, אשר כוללות נפיחות ורגישות באזור, ושטפי דם קלים. נטילת משככי כאבים בימים שלאחר ההליך מספקת הקלה משמעותית בתופעות אלו.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png