איך שיקום הפה משפיע על האסתטיקה של הפנים?

השתלת שיניים

מתביישים לחייך? בקרוב לא תרצו להפסיק! שיקום הפה יאפשר לכם להחזיר את החיוך לפנים, להרגיש בטוחים בעצמכם ולשדרג משמעותית את המראה החיצוני שלכם. כך תהליך של שיקום הפה משפיע על האסתטיקה של הפנים

השיניים הם כרטיס הביקור שלנו. מדובר באחד מהפרטים הבולטים ביותר בפנים ובהופעה החיצונית כולה וכאשר מצבם האסתטי של השיניים ירוד, לדבר יש השפעה על המראה כולו. בשונה מחלקים אחרים בגופנו אותם לא ניתן לשנות באופן כירורגי, מצב השיניים של כל אדם בהחלט ניתן לשיפור. זאת על ידי שיקום הפה.

מי זקוק לשיקום פה?

עם השנים, חלה התדלדלות בחוזק עצמות הלסת, אשר במקרים מסוימים מובילה אף לאובדן שיניים או השתחררות של כתרים. כאשר שן אחת או יותר חסרה או שבורה, הדבר מייצר פגיעה של ממש במראה הפנים, אשר הופכות לנפולות ולחסרות חיות. השתלת שיניים מאפשרת לשמור על שגרת יום תקינה לצד מראה אסתטי וצעיר יותר. עם זאת, הליך שיקום הפה מתאים בהחלט גם לאנשים צעירים יותר, אשר חשים חוסר בטחון בעקבות מראה השיניים.

שיקום הפה – כל הפרטים

שיקום הפה הוא בהליך רפואי אשר יאפשר לכם ליהנות מפה בריא ואסתטי יותר. מדובר בתהליך אשר מתייחס לשחזור שיניים, בין אם מדובר בסיבות דנטליות בריאותיות וביין אם מטעמים אסתטיים. בשנים האחרונות הפך תהליך שיקום הפה לנפוץ יותר בזכות המודעות ההולכת וגוברת. בכדי לוודא שהתוצאה תהיה טבעית ככל שניתן, חשוב לבחור במרפאת שיניים המתמחה בשיקום שיניים איכותי, אשר כולל התאמה מדויקת של סוג וגודל הכתרים. עבודת שיקום איכותית תאפשר לכם ללעוס טוב יותר את המזון, לדבר באופן ברור ולקבל מראה שיניים ללא רבב. חשוב לבחור במרפאת שיניים אשר מתמחה בשיקום הפה, כך שרופא השיניים המטפל יוכל לייעץ ולהרכיב עבורכם את תוכנית הטיפולים המתאימה לכם.

אז איך זה עובד? בשלב הראשון מתבצע תכנון מקדים אשר כולל גיבוש של תוכנית עבודה פרטנית המותאמת לפי המטופל ולמצבו הרפואי. לאחר שיש בידיו את כל המידע הרלוונטי, יכול הרופא המטפל לייעץ ולבחור באמצעים הכירורגיים המתאימים והנכונים עבור המטופל, כאשר במקרים רבים למטרת השיקום יש השפעה מכרעת על סוג הטיפול. במקרים מסוימים נעשה הליך שיקום הפה יחד עם הזרקת חומצה היאולורונית אשר תורמת רבות ביצירת מראה סימטרי וכך משלימה את הליך השיקום באופן מלא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי

שתלי זרקוניה ללא מתכת

בריא יותר אסתטי יותר

היהלום של הטבע

zirconium png