לוגו גרה קליניק
אייקון שן

תל אביב - יפו

רחוב קדם 8

אייקון שן

רחובות

רחוב יעקב 3

אייקון שן

הולנד

הילוורסום

אייקון שן

דף נחיתה Facebook

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע עכשיו פגישת ייעוץ עם רופא מומחה! 

תחומי ההתמחות שלנו:

השתלות שיניים ממוחשבות

השתלות שיניים מורכבות בהתאמה

במיוחד במקרים בהם קיימת עצם שאינה אידיאלית להשתלת שיניים.

מרפאת שיניים דיגיטלית בתל אביב

אסתטיקה דנטלית

פתרונות מגוונים בהתאמה אישית לחיוך מלא ויפה, שתלים, התאמת גשר שלם על גבי שתלים ועוד.

השתלות שיניים בהרדמה מלאה

שיקום פה מלא ביום אחד

תחת הרדמה בחדרי ניתוח, לסובלים מחרדה דנטלית או למבקשים לקצר את התהליך.

אצלנו הפגישה עם רופא מומחה בלבד!

קבלו ייעוץ אישי מד"ר גרה - מומחה בעל מאסטר בכירורגיה אוראלית ואימפלנטולוגיה

לקוחות מרוצים כתבו עלינו:

"לצערי כל חיי טופלתי ע"י רופאי שיניים, לאחר 70 שנה מצאתי את הטוב ביותר. ד"ר גרה מקצוען אמיתי, אדיב וסבלני! ועם הד"ר נמצא צוות מקצועי מכל הבחינות! נותנים תחושת ביטחון וידע, ואתה יודע שאתה נמצא בידיים הכי טובות שיש! לפני שהוא ד"ר הוא קודם חבר שנכנס לליבי! תודה רבה! מספר 1 בתחום!"
מטופל מרוצה
אלברט בכר
"אחרי כל כך הרבה חיפושים, בירורים ובדיקות אצל רופאים בארץ הגענו לד"ר גארה. הוקסמנו מהמקצועיות, השיטות החדשניות ולא פחות מאישיות המדהימה. הוא נתן מענה למקרה מאוד לא פשוט והתוצאה מושלמת! ממליצה בחום."
מטופל מרוצה
ליאת ברקת חן
"אני מטופלת של דר. גרא וחייבת לומר שכל חיי פחדתי מרופאי שינים עד שהכרתי את דר. גרא. רופא , בן אדם, וחבר אמפטי ישר ובראש הרשימה רופא משכמו ומעלה. אין הרבה כאלה. תכירו אותו ותתאהבו באיש המקסים הזה, ותזכו לטיפול שינים האיכותי ביותר. בנוסף אל לי לשכוח את הצוות הקסום שמלווה אותו. מקצועיות ונועם שלא פוגשים הרבה!!!"
מטופל מרוצה
יהודית וכסלר
"אני מטופלת אצל ד"ר גרה למעלה מ-10 שנים. רופא בחסד יש לו ידי זהב. עברתי אצלו טיפולי שתלים, השתלות עצם וכתרים בכל הפה. הוא מהממם מקצוען!!!! מעבר לזה הוא אדם נעים וחביב מאוד משרה המון בטחון למטופל."
מטופל מרוצה
סוזי חביב

אל תתפשרו - דרשו פגישה עם רופא מומחה בינ"ל!

הקודם
הבא

גרה קליניק, בהנהלתו של ד"ר גרה נשאת, היא רשת מרפאות שיניים ייחודית המציעה מגוון טיפולי שיניים מתקדמים. המרפאות הן חלק ממרכז רפואי, העוסק גם בגינקולוגיה ובטיפולי אסתטיקה.

המרכז מציע חדשנות רפואית וטכנולוגיות מתקדמות מהארץ ומהעולם, שנועדו לשפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים. לתיאום פגישת ייעוץ חייגו 0733742238

אייקון

סטנדרט בינלאומי

המרכז הרפואי GARA CLINIC ישראל פועל בסטנדרטים אירופאיים. מספק שירות ברמה בינלאומית. ד"ר גרה נשאת מנהל ובעלים של מרפאת השיניים NG DENT בהילוורסום, הולנד. במרכז הרפואי קיים חדר ניתוחים באישור משרד הבריאות, בו ניתן לעבור טיפולי שיקום פה מלא וטיפולים מורכבים תחת טשטוש (סדציה/הרדמה) ותחת הרדמה מלאה בליווי רופא מרדים מוסמך.

אייקון

הכל במקום אחד - One Stop Clinic

כשתגיע לשיקום פה במרכז GARA CLINIC לא נשלח אותך לבדיקות או טיפולים במקום אחר. במרכז קיימים: חדר לצילום CT שמספק מידע מהימן ומיידי במצב השיניים והעצם, מעבדה מתקדמת שפתוחה במקום גם בעת הטיפול, למקרה הצורך, כך שנוכל לספק מענה לכל מצב במקום.

אייקון

קידמה טכנולוגית

הציוד והמכשור מתקדמת ביותר בתחום השיניים, במטרה לספק לך את הדיוק המירבי בעת שיקום הפה, וכן לקצר את תהליך השיקום למספר פגישות בודדות במרפאה. בטיפולים מורכבים אנו עובדים עם סורק דיגיטלי שמספק 100% דיוק בהרכבת גשרים וכתרים, גייד ממוחשב המספק דיוק מירבי בעת השתלת השתלים הדנטליים, מיקרוסקופ לפעולות כירורגיות וטיפולי שורש מורכבים.

אייקון שן

מומחיות ואחריות מקצועית

ד"ר גרה נשאת, רפואה שיניים משנת 1994, בעל התמחות מאטסטר אירופאית בכירורגיה אוראלית ואימפלנטולוגיה. מספק פתרונות דנטליים בהתאמה אישית ע"י טכנולוגיה מתקדמת ותוך חשיבה ותכנון מקדים של כל מקרה לפי המצב של כל מטופל, במטרה לאפשר לכל מטופל פתרון פונקציונלי ואסתטי איכותי לאורך שנים.

גם לך יכול להיות חיוך מושלם!

אצלנו הפגישה עם רופא מומחה בלבד!

קבלו ייעוץ אישי מד"ר גרה - מומחה בעל מאסטר בכירורגיה אוראלית ואימפלנטולוגיה

גרה קליניק

המרכז המתקדם להשתלות שיניים ושיקום פה

קבע פגישת ייעוץ עם
רופא מקצועי